غیبت قهرمان کشتی المپیک در مسابقات کسب سهمیه به دلیل ابتلا به کرونا

به گزارش وبلاگ تینتا، دارنده مدال های طلای کشتی آزاد دنیا و المپیک به دلیل ابتلا به کرونا حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

غیبت قهرمان کشتی المپیک در مسابقات کسب سهمیه به دلیل ابتلا به کرونا

به گزارش وبلاگ تینتا، ولادیمیر خینچگاشویلی دارنده مدال طلای المپیک 2016 از گرجستان که قرار بود برای کسب سهمیه وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد در رقابت های دنیای گزینشی المپیک در صوفیه بلغارستان به میدان برود، به علت ابتلا به کرونا حضور در این رقابت ها را از دست داد.

خینچگاشویلی 30 ساله که مدال های طلای دنیا 2015 و طلای المپیک 2016 در وزن 57 کیلوگرم را در کارنامه خود دارد، در این باره اظهار کرد: هیچ کس نمی داند چه اتفاقاتی در انتظار ماست. امیدوارم جایگزین من بتواند سهمیه المپیک را برای گرجستان بدست بیاورد.

پس از ابتلای خینچگاشویلی به کرونا، قرار است بکا لومتادزه آزادکار دارنده مدال نقره دنیا 2016 که چندی پیش نیز در رقابت های قهرمانی اروپا 2021 به مدال برنز وزن 61 کیلوگرم رسید، پس از سال ها برای نخستین بار در وزن 65 کیلوگرم برای کسب سهمیه المپیک در بلغارستان به روی تشک برود.

لومتادزه 30 ساله پیش از این تنها یک مرتبه در سال 2018 در تورنمنت زیلوفسکی لهستان در وزن 65 کیلوگرم کشتی گرفت که از دور رقابت ها کنار رفت.

در صورتیکه لومتادزه به سهمیه المپیک در این وزن برسد به احتمال فراوان وی راهی المپیک می گردد و شاید با این اتفاق خینچگاشویلی حضور در المپیک توکیو را از دست بدهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "غیبت قهرمان کشتی المپیک در مسابقات کسب سهمیه به دلیل ابتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت قهرمان کشتی المپیک در مسابقات کسب سهمیه به دلیل ابتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید