ساخت دستگاه گرانول ساز و بازیافت گرانول و ضایعات پلاستیک

به گزارش وبلاگ تینتا، دستگاه گرانول ساز یکی از مهمترین احتیاج های صنعت گران حوزه بازیافت مواد میباشد. این دستگاه برای تهیه و فراوری انواع گرانول که در صنعت بازیافت مواد مورد استفاده میشود و به همین علت دارای اهمیت فراوانی میباشد . امروزه در بازار انواع دستگاه گرانولساز موجود میباشد اما این که بر اساس جنس و ظرفیت فراوریی چه گرانولسازی مد نظر شماست مسلما احتیاجمند هدایت هایی خواهید بود که در زیر به آنالیز هر یک از آن ها میپردازیم.

ساخت دستگاه گرانول ساز و بازیافت گرانول و ضایعات پلاستیک

آشنایی با دستگاه گرانول ساز

امروزه پلاستیک ها و مواد پلیمری در زندگی روزمره ما نقش مهمی را ایفا مینمایند و در بسیاری از لوازم دور و بر ما از این ماده مهم استفاده میگردد. برای فراوری پلاستیک، به یک ماده اولیه احتیاجمندیم که این ماده گرانول نام دارد . در کل میتوان گفت گرانول شکلی از مواد پلیمری است که به عنوان ماده اولیه در فراوری پلاستیک و محصولات مشابه آن کاربرد دارد .

همانطور که گفته شد گرانول به عنوان ماده اولیه در صنعت پلاستیک استفاده میگردد. دستگاه های گرانولساز وظیفه ساخت گرانول یا پلاستیک دانه دانه را به عهده داشته و پلیمرهای قابل بازیافت برای ساخت مواد نو در دستگاه گرانول ساز ذوب و به صورت دانه های ریز از انتهای دستگاه بیرون میآیند. مواد اولیه پلیمری به یاری پیچ های داخل دستگاه گرانولساز فشرده شده و سپس ذوب میشوند. سپس به وسیله پمپاژ کردن ، آن ها را به سمت نقطه خروجی دستگاه راهنمایی کرده و رشته های خروجی گرانول پس از بریده شدن به وسیله تیغه دستگاه گرانولساز به شکل گرانول یا همان دانه های ریز در میآیند، این دانه ها حرارت بالایی داشته و به وسیله نیروی گریز از مرکز به سرعت چرخانده شده تا در تماس با هوا سرد شوند .

سفارش ساخت و فروش دستگاه گرانولساز

گروه صنعتی بهساز پلیمر با سابقه بیش از دو دهه و دارای مجوز و پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن در عرصه ساخت انواع دستگاه های صنایع پلاستیک نظیر ساخت دستگاه ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و گیاهی و خط فراوری انواع ورق پلیمری و دستگاه گرانولساز پلاستیک، سعی دارد تا برای شما عزیزان برترین انتخاب را مهیا سازد و تا حد ممکن از هزینه های اضافی که امکان دارد در آینده برای شرکت های فراوری نماینده ایجاد گردد ، جلوگیری نماید. دستگاه گرانول ساز ساخت گروه صنعتی بهساز پلیمر که به عنوان دستگاه گرانول ساز با کیفیت بالا و گارانتی معتبر بوده، که در ساخت این دستگاه ها از گیربکس مخصوص اکسترودر ساخت چین و بعلاوه از سیلندر ماردون چینی استاندارد برای گرانول سازی استفاده شده است. بعلاوه برای لوازم تابلو برق نیز از ترموستات های مارک آتونیکس کره و کنتاکتور و کلید حرارتی مارک ال اس کره استفاده شده است.

قطعاتی مثل گیربکس یا الکتروموتور یا لوازم تابلو برق ، بیشتر روی عمر و اصطحلاک دستگاه و دردسرهای سرویس دستگاه تاثیر دارند ولی نوع سیلندر مارپیچ و برخی قطعات علاوه بر عمر دستگاه ، تاثیر مستقیم بر کیفیت گرانول فراوریی و ظرفیت فراوری شده دارند که بسیار مهم میباشد.

بیشتر دستگاه های گرانول ساز فراوری شده در ایران دارای سیلندر ماردون و گیربکس اکسترودر ایرانی میباشد که با این اقدامشان منجر میگردد کیفیت گرانول فراوری شده بسیار پایین گردد و در بیشتر اوقات دستگاه گرانول ساز ، مواد اولیه را پس داده و قبول نمیکند که این مواد را تبدیل به گرانول کند، بدین دلیل دستگاه های گرانول ساز ساخته شده در گروه صنعتی بهساز پلیمر ، کیفیت و خروجی بسیار بالایی نسبت به سایر دستگاه های گرانول ساز دارند.

دلیل شرح مطالب فوق و عنوان نوع قطعات دستگاه بخاطر همین امر بود که تفاوت قیمت های موجود در بازار و بین سازندگان چه دلیلی دارد . چون برای مثال قیمت گیربکس چینی مخصوص اکسترودر با یک گیربکس ایرانی ساخت تراشکاری در برخی از سایزها تا 4 برابر اختلاف قیمت دارد و یا در خصوص سیلندر مارپیچ نیز قیمت سیلندر مارپیچ استاندارد چینی درجه یک با سیلندر ایرانی درجه دو یا چینی درجه 2 حداقل 2 تا 3 برابر می باشد .

مارک قطعات بکار رفته در ساخت دستگاه گرانولساز :

ساخت دستگاه گرانولساز (تک مرحله ای و دو مرحله ای | رشته ای ؛ عدسی | واتررینگ و هوا خشک) در گروه صنعتی بهساز پلیمر

سیلندر مارپیچ چینی درجه

گیربکس مارک Guamo چینی

الکتروموتور چینی درجه یک

تابلو برق : با ترموستات آتونیکس کره و کنتاکتور LS کره (دارای گارانتی)

المنت سرامیکی : با بدنه استیل با کاور فن استیل و دمنده مارک الکتروژن

اینورتر : تایوانی (2 سال گارانتی)

وان آب خنک کن : گالوانیزه و با فن خنک نماینده و دمنده

آسیاب کاتر خورشیدی ایرانی دارای یکسال گارانتی

با ظرفیت 200 تا 700 کیلو در ساعت

با اکسترودر و سیلندر مارپیچ قطر 90 . 100 . 120 . 135 و 150 میلی ساخت چین گازگیر دار

قیمت دستگاه گرانول ساز

قیمت دستگاه گرانول ساز به عوامل متعددی مانند ظرفیت و حجم دستگاه، جنس مواد بکار رفته ، وجود سیستم های گازگیری و اختلاط و ساده و پیشرفته بودن دستگاه بستگی دارد. هرچقدر دستگاه ویژگی بیشتری داشته باشد ، قیمت آن نیز افزایش خواهد داشت به عنوان مثال دستگاهی با ظرفیت بیشتر و پیشرفته تر مسلما قیمت بیشتری خواهد داشت از این رو پیشنهاد میگردد قبل از اقدام به خرید دستگاه با کارشناسان ما در تماس باشید تا بر حسب احتیاج شما برترین گزینه را به شما معرفی نمایند.

سخن پایانی

ضمن تشکر و قدردانی از مطالعه مقاله، امیدواریم برای شما مفید باشد و به مقدار کافی پیروز شده باشیم که اهمیت استفاده از دستگاه گرانول ساز باکیفیت برای شما سروران گرامی بازگو نماییم ، گروه صنعتی بهسازان پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات صنایع پلاستیک فعالیت داشته و از بدو آغاز همواره سعی کرده که با استفاده از علم روز در این صنعت ماشین آلات فراوریی خود را از نظر فنی و کیفی در بالاترین سطح نسبت به موقعیت و امکانات موجود کشور ، طراحی و فراوری نماید .

لازم به شرح و تذکر است که در بین سازندگان دستگاه در ایران فقط 2 یا 3 واحد دارای مجوز و پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن هستند که گروه صنعتی بهساز پلیمر از سال 79 تحت پروانه بهره برداری سازمان صنایع فعالیت می کند.

دستگاه ها و خط فراوری های ساخت گروه صنعتی بهساز پلیمر

سازنده و فراوری نماینده تجهیزات گازگیر، میکسر، مکنده مواد و گیربکس اکسترودر و سیلندرمارپیچ

سازنده و فراوری نماینده تجهیزات و ماشین آلات صنایع پلاستیک (ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و گیاهی)

دستگاه فراوری ورق ژئومبران و دستگاه فراوری ورق استخر کشاورزی

دستگاه فراوری سینی نشا

دستگاه گرانولساز مواد) PP.PE.PS.ABS.PET رشته ای تک و دو مرحله( | عدسی . واتر رینگ . هوا خشک

سازنده دستگاه فراوری ورق PP و PS و ABS و PE وPET

اکسترودر تک مارپیچ PS.PP.PE و اکسترودر دومارپیچ موازی پارالل

دستگاه فراوری درب لیوان یکبار مصرف کاغذی، قهوه ، اسپرسو، پنیر و ماست شفاف PET

ارتباط با ما :

جهت هر گونه سوال و دریافت مشاوره برای سفارش دستگاه گرانولساز ، خط فراوری ظروف یکبار مصرف و فراوری ورق پلیمری با ما در ارتباط باشید :

مدیریت : حسینی | 09122203855

لینک : https://cupplast.ir/

منبع : واحد آی تی گروه صنعتی بهساز پلیمر | دستگاه گرانول ساز

/دستگاه-گرانول-ساز/https://cupplast.ir

منبع: فرارو

به "ساخت دستگاه گرانول ساز و بازیافت گرانول و ضایعات پلاستیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت دستگاه گرانول ساز و بازیافت گرانول و ضایعات پلاستیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید