رقابت شهرداری گرگان و شیمیدر برای همه مجذوب کننده است جز مربیان شان!

به گزارش وبلاگ تینتا، ملاقات دوم تیم های شهرداری گرگان و شیمیدر قم در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال شامگاه شنبه برگزار گردید. در این ملاقات تیم شهرداری گرگان با حداقل اختلاف امتیاز و با نتیجه 85 بر 84 حریف خود را شکست داد.

رقابت شهرداری گرگان و شیمیدر برای همه مجذوب کننده است جز مربیان شان!

سرمربی تیم شهرداری گرگان همین نتیجه و اختلاف امتیاز را علتی بر نزدیک بودن رقابت دو تیم می داند و اینکه حریفی سخت برای فینالیست شدن دارند.

مهران حاتمی در تبادل نظر با وبلاگ تینتا گفت: شهرداری گرگان و شیمیدر قم هر دو تیم های بزرگ و مقتدری هستند. بازیکنان خوبی هم در اختیار دو تیم قرار گرفته است. به همین علت رقابت دو تیم در دو ملاقات گذشته سنگین و نزدیک پیگیری شد.

وی در واکنش به اینکه با این شرایط شهرداری گرگان برنده هر دو ملاقات بود، گفت: می توانم بگویم فقط لطف خدا شامل حال مان بوده است. ما در هر دو بازی رقابت پایاپایی با حریف داشتیم اما تیمی که با تنها یک اختلاف امتیاز صاحب فزونی می گردد یعنی با لطف خدا نتیجه گرفته است وگرنه این نتیجه می توانست به شکل دیگر رقم بخورد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان توضیح داد: در هر صورت کارمان تمام شده اما فقط برای این دو بازی، درست است که فقط به یک برد دیگر احتیاج داریم برای فینال اما روال کار خود را دنبال می کنیم. با جدیت روی ملاقات سوم متمرکز هستیم و اینکه برنامه های مان را برای این ملاقات اجرا کنیم.

وی در واکنش به اینکه چه پیش بینی از نتیجه ملاقات سوم نیمه نهایی و احتمال احتیاج به برگزاری ملاقاتهای چهارم و پنجم دارد، گفت: الان فقط به فکر بازی سوم هستیم و اینکه نقطه ضعف ها و کاستی های دو بازی قبل را برای این بازی جبران کنیم. به غیر از این هم به هیچ بازی و نتیجه ای فکر نمی کنیم.

حاتمی تاکید نمود: شیمیدر تیمی با مهره است که از مربیان شجاعی هم بهره می برد. دو بازی سخت برابر این تیم داشتیم و ملاقات سنگین دیگری هم در پیش داریم. اینگونه ملاقاتها که در این سطح برگزار می گردد برای همه مجذوب کننده است به جز مربیان که فقط باعث ذوب شدن شان می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رقابت شهرداری گرگان و شیمیدر برای همه مجذوب کننده است جز مربیان شان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت شهرداری گرگان و شیمیدر برای همه مجذوب کننده است جز مربیان شان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید