رشد 59 درصدی درخواست تهرانی ها برای ساماندهی کارتن خواب ها ، شکایت از کمبود تاکسی همچنان در صدر فهرست

به گزارش وبلاگ تینتا، سامانه شفافیت شهرداری تهران جزئیات نقدها و شکایت های مردمی از خدمات شهری را منتشر کرد و بر این اساس کمبود تاکسی در مسیر خاص و استفاده از شن و نمک جهت برطرف لغزندگی به ترتیب به عنوان مهم ترین درخواست در حوزه شکایت ها و تماس های مردمی قرار گرفتند.

رشد 59 درصدی درخواست تهرانی ها برای ساماندهی کارتن خواب ها ، شکایت از کمبود تاکسی همچنان در صدر فهرست

به گزارش وبلاگ تینتا، براساس گزارش دی ماه سامانه 137 که در سامانه شفافیت شهرداری تهران منتشر شد، درخواست برای استفاده از شن و نمک جهت برطرف لغزندگی کوچه و خیابان، هرس درختان باغچه، نظافت معابر کوچه، جمع آوری زباله و ضایعات، آلودگی صوتی مسکونی، لایروبی جوی، ساماندهی کارتن خواب ها، ساخت و ساز غیرمجاز و سدمعبر دستفروش و وانتی جز 10 موضوع پر درخواست شهروندان تهرانی در ماه گذشته بود.

در دی ماه 11 هزار و 575 درخواست به منظور شن پاشی کوچه و 11 هزار و 101 درخواست برای شن پاشی خیابان های شهر ثبت شد که هر کدام نسبت به سال گذشته به ترتیب با رشد 6 هزار و 514 درصدی و 2 هزار و 555 درصدی نسبت به سال قبل روبرو شده اند.

با توجه به فصل سرما نیز درخواست مردم در خصوص کارتن خواب به فهرست درخواست ها اضافه و در رابطه با ساماندهی کارتن خواب ها نیز 2 هزار و 212 پیغام ثبت شد. این پیغام ها نسبت به بازه زمانی مشابه، رشد 59 درصدی داشته اند.

در دی ماه نیز 10 موضوع شهری پر شکایت شدند و براساس اطلاعات ثبت شده باید گفت که کمبود تاکسی در مسیر خاص، دریافت کرایه بیش از تعرفه تاکسی، تأخیر اتوبوس بخش خصوصی، امور مدیریتی استادیوم، پرداخت حقوق کارگران پیمانکار، نظارت برعملکرد پیمانکاران، اصلاح دوربرگردان ها، برخورد با مسافر در تاکسی، عملکرد مدیران و پرسنل مترو و برخورد با مسافر در اتوبوس، موضوعاتی هستند که شهروندان تهرانی از آنها رضایت ندارند و شکایت و انتقادهای خود را در سامانه 137 ثبت نموده اند.

گفتنی است که همانند ماه گذشته مسئله تاکسی در فهرست شکایت های شهروندان قرار گرفته است ، آمار موجود نشان می دهد که دریافت کرایه بیش از تعرفه تاکسی در ماه گذشته نسبت به مدت مشابه با رشد 276 روبرو شده و 196 شکایت با این موضوع به ثبت رسیده است.

شکایت از کمبود تاکسی نیز در دی ماه نسبت به بازه زمانی مشابه رشد 169 درصدی داشت و 202 شهروند دراین رابطه شکایت داشته اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "رشد 59 درصدی درخواست تهرانی ها برای ساماندهی کارتن خواب ها ، شکایت از کمبود تاکسی همچنان در صدر فهرست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 59 درصدی درخواست تهرانی ها برای ساماندهی کارتن خواب ها ، شکایت از کمبود تاکسی همچنان در صدر فهرست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید