جملات کاربردی ترکی در سفر به ترکیه

به گزارش وبلاگ تینتا، جملات پر کاربرد ترکی که هنگام سفر به ترکیه ضروری است بدانیم!

زمانی که به کشور خارجی سفر می کنید، باید متخصری از کلمات و جملات آن کشور را متوجه باشید تا مسئله ای برایتان پیش نیاد. با توجه به این که زبان انگلیسی زبانی بین المللی است و بلد بودن آن در تمامی جوامع می تواند تا حد زیادی کار گردشگران را راه بیاندازد اما در بعضی از موارد این موضوع صدق نمی کند. خبرنگاران برای اینکه در سفر به ترکیه مشکل زبانی برایتان پیش نیاید تعدادی از جملات پر کاربرد ترکی استانبولی را جمع آوری نموده است.

جملات کاربردی ترکی در سفر به ترکیه

برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما استانبول اینجا را کلیک کنید

کاربردی ترین جملات هنگام سفر به ترکی

کشور ترکیه مقصد پربازدیدی برای ایرانیان است. بیشتر مردم کشورمان برای تماشا این کشور و شهرهای زیبای آن به ترکیه و استانبول،کوش آداسی، دیدیم و آنکارا سفر می نمایند. دانستن زبان ترکی در سفر میتواند بسیار به شما در ارتباط با مردم آن یاری کند و حتی گاهی گره از مسائل احتمالی باز کند.

در ادامه برای آشنایی شما مسافران ترکیه، کلمات پر کاربرد ترکی را در موقعیت های مختلف، همانند پیدا کردن آدرس یا خرید بیان می کنیم. می توانید از کلمات زیر برای سلام و احوالپرسی با افراد ترک بهره ببرید یا در هنگام خرید از فروشنده تخفیف بگیرید. برای رفتن به نقاط مختلف ترکیه می توانید از مردم سوال کنید یا تاکسی بگیرید.

برای رزرو آنلاین تور استانبول اینجا را کلیک کنید

برای رزرو آنلاین هتل در استانبول اینجا را کلیک کنید

جملات پرکاربرد ترکی هنگام خرید

منبع: الی گشت

به "جملات کاربردی ترکی در سفر به ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جملات کاربردی ترکی در سفر به ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید