جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی لغو شد

به گزارش وبلاگ تینتا، اتحادیه جهانی کشتی بیان کرد به علت حساسیت و فشار رقابت های سال 2023 به عنوان سال پیش از المپیک پاریس، برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی به میزبانی آمریکا و ایران را لغو نموده است.

جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی لغو شد

پیش از این قرار بود رقابت های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی در روزهای 4 و 5 آذر امسال در تهران و جام جهانی کشتی آزاد روزهای 4 و 5 دی در کارولویل آمریکا برگزار گردد.

اتحادیه جهانی کشتی با انتشار خبری بیان کرد: با توجه به تمرکز بسیاری از کشورها بر آماده سازی کشتی گیران خود برای المپیک 2024 پاریس، عدم حضور بالقوه در جام جهانی 2023 یکی از نگرانی های اصلی اتحادیه جهانی بود. علاوه بر این، مسابقات جهانی بلگراد که برای سپتامبر 2023 برنامه ریزی شده است، فشار بیشتری را بر کشورها وارد می کرد.

برهمین اساس اتحادیه جهانی پس از آنالیز دقیق و تجزیه و تحلیل چالش ها و پیچیدگی های موجود در سازماندهی رویدادهای حساس پیش رو تصمیم گرفت تا این 2 رویداد پر مخاطب پیش از المپیک پاریس لغو گردد.

بعلاوه فقدان حمایت کافی برای میزبانی این مسابقات از سوی کشورهای میزبان یکی دیگر از عوامل موثر در این تصمیم بوده است.

اتحادیه جهانی کشتی تاکید نموده تصمیم به لغو رقابت های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی پس از تماس های متعدد و بحث و تبادل نظر با کشورهای ایران و آمریکا اتخاذ شده است.

منبع: فرارو

به "جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید