برنامه های تیم ملی در حد مدال آوری است، بعضی افراد مستعفی هنوز سرکارند!

به گزارش وبلاگ تینتا، رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه سرمربی تیم ملی تنیس روی میز مردان و زنان برنامه های خود را تا بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی معین نموده اند و به زودی اعلام خواهد شد، گفت: برنامه های تیم ملی در حد مدال آوری در آسیاست چون به دنبال این هدف به خصوص در بخش مردان هستیم. دستیابی به این هدف سخت اما شدنی است.

برنامه های تیم ملی در حد مدال آوری است، بعضی افراد مستعفی هنوز سرکارند!

وی توضیح داد: بیش از 50 سال است که تنیس روی میز از مسابقات رسمی قهرمانی آسیا یا قهرمانی دنیا مدالی نگرفته است. در کل تنیس روی میز فقط دو مدال تیمی و انفرادی آسیایی دارد که در سال های 1958 و 1966 به دست آمد. ما بر اساس برنامه ای که سال 2010 نوشتیم، به دنبال این بودیم که سال 2014 مدال انفرادی آسیایی بگیریم و حالا هم برای دستیابی به این هدف کوشش می کنیم.

زارع پور با تاکید بر اینکه بخشی از برنامه سرمربیان تیم ملی مربوط به حریف تدارکاتی می گردد، گفت: در این مورد مذاکراتی با کشورهای آسیایی و اروپایی انجام داده ایم. قصد داریم در هر بخش مردان و زنان حداقل سه حریف تدارکاتی جذب کنیم تا به ایران بیایند و با بازیکنان ما تمرین نمایند. البته ملاک انتخاب این بازیکنان به بازیکنان تیم ملی خودمان بستگی دارد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: در واقع انتخاب نهایی بازیکنانی که قرار است به عنوان حریف تدارکاتی و تمرینی به ایران بیایند بر اساس بازیکنان تیم ملی انجام می گردد. در عین حال تاکید داریم این بازیکنان را به گونه ای انتخاب کنیم که در سبک های مختلف دفاعی و حمله ای توانایی بالایی داشته باشند. حریفان تدارکاتی تیم ملی از کشورهای مطرح انتخاب می شوند.

وی همچنین در خصوص استعفاهایی که طی دو ماه گذشته فدراسیون تنیس روی میز با آنها روبرو شد و دلایل آنها گفت: دلیل استعفاها را باید از خود افراد مستعفی بپرسید ضمن اینکه بعضی افراد که اعلام شد استعفا داده اند، ضمن اینکه بعضی افراد مستعفی همچنان در فدراسیون حضور داشته و مشغول به کارند. حمیدرضا صباغیان که گفته شده بود از کمیته داوران استعفا داده هنوز سرکارش حضور دارد. او از فدراسیون نرفته و همچنان قضاوت می نماید!

زارع پور ادامه داد: در خصوص مسئول روابط عمومی (میلاد حسینی) هم باید بگویم که او همچنان با ما همکاری دارد. وی به خاطر مسائل شخصی نمی تواند به صورت تمام وقت با ما شد. البته پیش از این هم در کنار آقای حسینی نفر دومی حضور داشت و در واقع حالا نفر دوم ما تغییر نموده و وی کماکان همکاری خود را با ما دارد!

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید نمود: در خصوص دو استعفای دیگری هم از خودشان بپرسید که چرا نمی خواستند دیگر با ما همکاری داشته باشند. در هر صورت جایگزینان آنها تعیین شده است. میرصادقی به جای میرصادقی عضو کمیته فنی شده و جعفری پور هم که به جای علیدخت سرمربی تیم ملی شده و در جلسات کمیته فنی هم حضور دارد. البته برای وی حکم صادر نشده اما از نقطه نظراتش استفاده می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برنامه های تیم ملی در حد مدال آوری است، بعضی افراد مستعفی هنوز سرکارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های تیم ملی در حد مدال آوری است، بعضی افراد مستعفی هنوز سرکارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید