اینفوگرافیک ، جزئیات عجیب خسارت هایی که تصادفات به بار می آورد

به گزارش وبلاگ تینتا، تصادفاتی که هر روز در گوشه و کنار این شهر به واسطه رعایت نکردن قوانین از سوی شهروندان، ناایمن بودن خیابان ها و بزرگراه ها و بعلاوه نقص فنی خودروها رخ می دهد، خسارت های بی شماری را رقم می زند که جبران آن تقریبا غیرممکن است.

اینفوگرافیک ، جزئیات عجیب خسارت هایی که تصادفات به بار می آورد

به گزارش وبلاگ تینتا، آماری که اخیر از سوی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران منتشر شده، نشان می دهد که هر هفته 10 تهرانی در کف کوچه و خیابان این شهر جان خود را در تصادف از دست داده اند، این فقط یک عدد ساده نیست، همه این 10 نفر پدر یا مادر کسی هستند، خواهر یا برادر کسانی و فرزند و کارمند و کارگر و .....این جامعه که هزینه زیادی برای رشد و نمو آنها شده و خلاء نبودنشان خسارت های عجیب و غریبی به بار می آورد که کمترین آن 90 هزار میلیارد خسارت در سال 1400 است.

کسی پای روایت خانواده 530 نفری که طی آن سال در تصادف های تهران کشته شده اند، ننشسته، همان طور که کسی روایت خانواده صدها هزار نفری که در طول همه سالیان گذشته در تصادف جانشان از دست رفت را نشنیده است. آمار و ارقام زیر را با نگاه متفاوت بخوانید؛ از این دریچه که چه جان های شیرینی و چه بودجه های کلانی در یک اتفاق ساده اما در عین حال هولناک رقم می خورد:

منبع: همشهری آنلاین

به "اینفوگرافیک ، جزئیات عجیب خسارت هایی که تصادفات به بار می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفوگرافیک ، جزئیات عجیب خسارت هایی که تصادفات به بار می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید