اطلاعات پرواز ایران به آذربایجان

به گزارش وبلاگ تینتا، آشنایی با اطلاعات پرواز ایران به آذربایجان

آذربایجان یکی از همسایه های کشور عزیزمان ایران است که به طور معمول در همه فصل هایش از ایران مسافران بسیاری را می پذیرد. با توجه به نزدیک شدن به فصل سفر، بی شک حجم سفرهای پروازی به مقصد این کشور بیش از پیش نیز خواهد شد. اگر شما هم مسافر کشور آذربایجان در آینده ای نه چندان دور هستید، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق هم اطلاعات پرواز ایران به آذربایجان را مرور کنیم.

اطلاعات پرواز ایران به آذربایجان

پرواز های ایران به سمت کشور آذربایجان با هواپیماهای شرکت بوتا که یکی از شرکت های هواپیمایی آذربایجان است و بعلاوه با هواپیمایی ایران ایر انجام می گیرد.

پروازهای ایران ایر در روزهای دوشنبه و پنج شنبه است.

پرواز های بوتا نیز در روزها یکشنبه و سه شنبه است.

پرواز ها به مقصد شهر باکو هستند و در فرودگاه بین المللی حیدر علی اف(Heydar Aliyev International Airport) به زمین می نشینند.

مدت زمان پرواز، 1 ساعت و 25 دقیقه است.

فاصله تهران تا باکو، 355 مایل و یا به عبارتی 571 کیلومتر است.

شما هم تصمیم دارید به آذربایجان سفر کنید؟ آذربایجان یکی از کشورهای همسایه ایران است که به زبان ترکی صحبت می نمایند و جاذبه های بسیار زیادی در خود دارد. همانطور که می دانید تاریخ ایران و آذربایجان در زمان هایی نه چندان دور به هم پیوند خورده بوده است. بنابراین اشتراکات فراوانی داریم. برای بازدید از این کشور زیبا به سایت وبلاگ تینتا مراجعه کنید و آخرین و به روز ترین اطلاعات مرتبط با رزرو و خرید بلیط هواپیما و تور نوروزی آذربایجان و بعلاوه تور نوروز 97 آذربایجان را آنالیز کنید.

توجه داشته باشید که کلیه اطلاعات فوق برابر با اطلاعات موثق درتاریخ 17 بهمن سال 1396 می باشد. برای اطلاعات بیشتر به سایت وبلاگ تینتا مراجعه فرمایید.

منبع: الی گشت

به "اطلاعات پرواز ایران به آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات پرواز ایران به آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید