تکواندو

لیگ برتر تکواندو و مسائل داوری، پشت پرده سیستم پرایراد چیست؟

به گزارش خبرنگاران، چند سالی است که داوری در تکواندو تغییرات زیادی پیدا نموده و با ورود تکنولوژی تازه، دخالت انسان در آن کاهش یافته است. هوگو های الکترونیکی و سیستم رایانه ای باعث شده تا قضاوت ها بیشتر به عدالت نزدیک گردد اما در لیگ برتر ایران همه چیز...

21 تیر 1401

لیگ برتر تکواندو، صعود مس سونگون، دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین به مرحله نهایی جام خلیج فارس

با اتمام هفته پایانی از مرحله نخست لیگ برتر تکواندو، تیم های مس سونگون ورزقان، دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری ورامین پیروز شدند به مرحله نهایی این دوره از رقابت ها صعود نمایند.

3 خرداد 1401

کرونا ورزش کرمانشاه را متاثر کرده، اسپانسرها پای کار بیایند قطب ورزش ایران می شویم

خبرنگاران/کرمانشاه معاون ورزش ورزش جوانان استان کرمانشاه گفت: اگر اسپانسرها و سرمایه گذاران استان پای کار بیایند، به یکی از قطب های مهم ورزش ایران تبدیل می شویم.

22 آبان 1400

اردوی مشترک شاگردان ذوالقدر با ملی پوشان تکواندو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با درخواست فدراسیون تکواندو بلغارستان اردوی مشترک تکواندوکاران این کشور با ملی پوشان تکواندو ایران در مرکز جهانی تکواندو کشورمان برگزار می گردد.

5 اسفند 1399

کرونا زمان برگزاری تکواندو انتخابی المپیک را تغییر داد

تهران (پانا) - فدراسیون جهانی تکواندو از برگزاری رقابت های انتخابی المپیک در قاره های اروپا و آسیا در فروردین سال آینده خبر داد.

22 آذر 1399

خاتمه اردوی تیم ملی تکواندو بانوان تا اطلاع بعدی

با اعلام سازمان تیم های ملی تکواندو، اردوی تیم ملی تکواندو زنان و همچنین اردوی ملی پوشان پاراتکواندو در سال 98 به انتها رسید.

14 اردیبهشت 1399

خبرنگاران مقام کمیته بین المللی المپیک: اگر کرونا مهار نشود، المپیک توکیو لغو می شود

تهران- خبرنگاران- یکی از مقامات کمیته بین المللی المپیک (IOC) گفت که در صورت اثبات این موضوع که ویروس کرونا بیش از اندازه برای برگزاری المپیک خطرناک است، لغو تمام بازی ها محتمل تر از تعویق یا تغییر مکان برگزاری این رقابت ها است.

23 فروردین 1399

تجلیل از سهمیه های المپیک 2020

مراسم تجلیل از ورزشکارانی که پیروز به کسب سهمیه المپیک توکیو شده اند برگزار گشت.

3 اسفند 1398