19 مدال حاصل کوشش تیم های منتخب کاراته سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ تینتا، رییس هیات کاراته کارگران سیستان و بلوچستان گفت: تیم های منتخب کاراته بانوان و مردان استان اعزامی به رقابت های کشوری تبریز پیروز به کسب 4 مدال طلا، 3 نقره و 12 برنز شدند.

19 مدال حاصل کوشش تیم های منتخب کاراته سیستان و بلوچستان

حمیدرضا سراوانی گفت: تیم منتخب سبک کاراته کوبودو بانوان استان سیستان و بلوچستان در رقابت های قهرمانی کشور در تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی خوش درخشید.

وی اضافه نمود: اعضای این تیم 4 مدال طلا، 2 نقره و 9 برنز در کاتا و کمیته شامل هستی عباسی یک مدال طلا و یک برنز، ملیکا شیبک یک طلا و یک برنز، رقیه سرگلزایی مقدم یک طلا و یک برنز، تکتام سرگلزایی مقدم یک طلا و یک برنز، آیلین جبالی یک نقره و یک برنز، حنانه کیخا یک نقره و یک برنز، ثنا جانزاده 2 مدال برنز و مبینا کمالی یک مدال برنز بدست آوردند.

رییس هیات کاراته کارگران سیستان و بلوچستان گفت: مربیگری این تیم را زهرا جهانی بر عهده داشت و مهلا شهریاری نیز از داوران این مسابقات بود.

سراوانی گفت: تیم مردان سبک کوبودو کاراته استان نیز پیروز به چهار مدال شامل امیر پارساملایی یک نقره و امیرمحمد نادری، علی نوری و پارسا ایمانی هر کدام یک برنز شدند.

وی افزود: مربیگری این تیم بر عهده محمودرضا سراوانی است.

رییس هیات کاراته کارگران استان بیان نمود: برگزیدگان کاراته سبک کوبودو بانوان و مردان این استان برای شرکت در رقابت های کشوری 17 مردادماه جاری به تبریز اعزام شدند.

وبلاگ تینتا سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "19 مدال حاصل کوشش تیم های منتخب کاراته سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "19 مدال حاصل کوشش تیم های منتخب کاراته سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید