واگذاری غیرقانونی 10 هزار مترمربع اراضی ناهارخوران به افراد ذی نفوذ

به گزارش وبلاگ تینتا، رئیس کل دادگستری گلستان از واگذاری 10 هزار متر از املاک گران قیمت حاشیه منطقه ناهارخوران به افراد ذی نفوذ و به صورت غیرعادلانه اطلاع داد.

واگذاری غیرقانونی 10 هزار مترمربع اراضی ناهارخوران به افراد ذی نفوذ

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ تینتا، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان از واگذاری 10 هزار متر از املاک گران قیمت حاشیه منطقه ناهارخوران به افراد ذی نفوذ و به صورت غیرعادلانه اطلاع داد و اظهار کرد: این اراضی با قیمت های کلان به ناحق به افرادی واگذار شده که این واگذاری ها در راستای اجرای قانون هم نبوده است.

هاشمیان اعلام کرد: اولین وظیفه سازمان مسکن و شهرسازی این است که اگر قرار است اراضی دولتی را واگذار کند، این واگذاری در راستای امور عام المنفعه صورت گیرد و مدرسه یا مسجد و بنا هایی مانند آن احداث گردد.

رئیس کل دادگستری گلستان اضافه کرد: این اراضی در حالی به افراد ذی نفوذ واگذار شده که دانش آموزان در این منطقه برای رسیدن به مدرسه خود باید مسافت طولانی را طی نمایند. در این مناطق نه مدرسه وجود دارد و نه مسجد.

وی توضیح داد: این موضوع را در کارگروه مربوطه آنالیز کردیم و مصوب شد که این واگذاری ها به صورت کارشناسی از سوی بازپرس پرونده آنالیز گردد و نتیجه را به استحضار مردم برسانیم.

هاشمیان ادامه داد: دادستان گرگان را نیز موظف کردیم که برای پیشگیری از چنین اقداماتیف به کمیسیون ماده 5 در استانداری نامه نگاری نمایند تا اراضی که از محدوده منابع طبیعی خارج شده و وارد محدوده شهری می شوند، تشریفات مزایده ای آن ها باید طی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واگذاری غیرقانونی 10 هزار مترمربع اراضی ناهارخوران به افراد ذی نفوذ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری غیرقانونی 10 هزار مترمربع اراضی ناهارخوران به افراد ذی نفوذ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید