نگهداشت بوستان های قلب مرکز با رصد میدانی و مشارکت شهروندان

به گزارش وبلاگ تینتا، نگهداشت و ایمن سازی بوستان های منطقه 6 با بازدید میدانی و استفاده از نظرات شهروندان انجام می گردد.

نگهداشت بوستان های قلب مرکز با رصد میدانی و مشارکت شهروندان

به گزارش وبلاگ تینتا آنلاین، شهردار ناحیه5 منطقه6 در بازدید میدانی از بوستان های ساعی، دوستان و فضای سبز خیابان ولی عصر(عج) با حضور مدیران اداره ها با تأکید بر ساماندهی، بهسازی، برطرف نواقص، استانداردسازی و اصلاح سیستم روشنایی بوستان های قلب مرکز گفت: بازدید میدانی از فضاهای سبز محله ها و بوستان های منطقه را در دستور کار قرار داده ایم و در کنار آن از نظرات شهروندان به صورت مستقیم بهره مند می شویم.

احسان یلوه اضافه کرد: بر این اساس سیستم روشنایی و برق رسانی بوستان نظامی گنجوی که از مطالبات قدیمی اهالی محله بود. نوسازی، بعلاوه سرویس بهداشتی بوستان دوستان و شفق پس از بازسازی به وسیله لوله گذاری به اگوی شهری متصل شد.

او با تأکید بر اهمیت حفظ بوستان ها به عنوان یکی از ظرفیت های تفریحی شهروندان ادامه داد: محدوده شهرداری ناحیه5 به علت ویژگی های کالبدی مستعد اجرای رویدادهای متنوع فرهنگی، ورزشی و گردشگری منطقه ای و فرامنطقه ای است. بر این اساس بهسازی این اماکن جزء اولویت های کاری حوزه فضای سبز ناحیه است.

در این بازدید 3 ساعته وسایل بازی بچه ها و تجهیزات ورزشی، برطرف نواقص روشنایی، سرویس های بهداشتی، نیمکت ها و آلاچیق ها، رنگ آمیزی و ترمیم المان ها، نگهداشت فضای سبز و ... آنالیز و برای ساماندهی فضای سبز طبقاتی انتهای بوستان دوستان در بن بست شهید کرمانشاهی حاشیه بزرگراه شهید همت نیز تصمیمات لازم گرفته شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "نگهداشت بوستان های قلب مرکز با رصد میدانی و مشارکت شهروندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگهداشت بوستان های قلب مرکز با رصد میدانی و مشارکت شهروندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید