نحوه ثبت نام نمایشگاه اکسپو 2020

به گزارش وبلاگ تینتا، نمایشگاه اکسپو 2020 (Expo) به میزبانی دبی یک رویداد استثنایی است که به عنوان بزرگترین شوی دنیا شناخته می گردد. اکسپو اولین نمایشگاه دنیای است که به مدت شش ماه در منطقه خاورمیانه، آفریقا و آسیای جنوبی برگزار می گردد.

نحوه ثبت نام نمایشگاه اکسپو 2020

نمایشگاه اکسپو 2020 محل تلاقی بیش از 200 کشور و نهاد مختلف است. در این رویداد که با شعار ارتباط فکر ها، ایجاد آینده برگزار می گردد، نوآوری های هیجان انگیز بسیاری به دنیا معرفی می شوند. برای شناخت بیشتر این نمایشگاه و اطلاع از نحوه ثبت نام، تهیه بلیط و موارد دیگر، با وبلاگ تینتا همراه باشید.

برای رزرو تور دبی وبلاگ تینتا اینجا کلیک کنید:

نمایشگاه اکسپو 2020 دبی چیست؟

نمایشگاه اکسپو یک پلتفرم دنیای است که به وسیله دفتر بین المللی نمایشگاه ها (BIE) هر پنج سال یکبار برگزار می گردد. پس از انتخاب کشور میزبان، از کشورهای دیگر دعوت می گردد تا دستاوردها و اختراعات خود را در غرفه های مختلف برای آینده ای بهتر به نمایش بگذارند.

در 27 نوامبر 2013، دبی برنده پیشنهاد میزبانی سی و چهارمین نمایشگاه دنیای شد. این بار، فکر های بزرگ فردایی سبزتر و پایدارتر را در نظر دارند.سایت محل برگزاری نمایشگاه اکسپو 2020 به سه منطقه موضوعی تقسیم شده است که در زیر مجموعه های پایداری، تحرک و فرصت قرار گرفته اند. غرفه های کشورهای مختلف در نمایشگاه، موضوعاتشان را در خصوص پیشرفت و آرزوهای خود در زمینه تخصیص منابع، پویایی سریع تر و بهتر و ایجاد پتانسیل در بین مردم ارائه می دهند. بعلاوه، زیرمجموعه های پایداری، تحرک و فرصت به عنوان منبعی یکپارچه برای چگونگی حرکت به جلو برای مقابله با بحرانی ترین چالش های دنیا است.

نمایشگاه اکسپـو دبی در چه زمانی برگزار می گردد؟

نمایشگاه اکسپو 2020 دبی از 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 برگزار می گردد. پس از برگزاری این رویداد، سایت محل نمایشگاه برای یک پروژه بزرگ شهری معروف به منطقه 2020 برنامه ریزی شده است. هر هفت روز هفته می توانید از نمایشگاه تماشا کنید. از شنبه تا چهارشنبه و در بین ساعت 10 صبح تا 24 نیمه شب نمایشگاه باز است. اکسپو 2020 در روزهای پنجشنبه و آدینه از ساعت 10 صبح تا 2 نیمه شب آماده میزبانی از بازدیدنمایندگان خود است.

شرایط ورود به نمایشگاه اکسپو 2020 چیست؟

سازمان دهندگان این نمایشگاه همه اقدامات احتیاطی لازم را در راستای وزارت بهداشت و پیشگیری امارات (MOHAP)،اداره بهداشت دبی (DHA) و آخرین توصیه های سازمان بهداشت دنیای (WHO) انجام می دهند تا از تجربه ای مفید و ایمن را برای بازدیدنمایندگان فراهم نمایند.

طبق پروتکل فعلی، افراد 18 سال و بالاتر که بلیط دارند ولی واکسینه نشده اند باید یک تست PCR منفی را که در 72 ساعت گذشته گرفته شده است را برای ورود به نمایشگاه ارائه دهند. افرادی که بلیط دارند و واکسینه شده اند می توانند با ارائه مدرک معتبر وارد نمایشگاه شوند.

برای کسانی که تست نشده اند اما بلیط ورود معتبر دارند، یک گزینه تست PCR رایگان در مرکزی در کنار سایت اکسپو 2020 وجود دارد که می توانند از آن استفاده نمایند. بازدیدنمایندگان باید در هر ساعتی که در نمایشگاه حضور دارند، ماسک به صورت بزنند و فاصله گذاری اجتماعی به مقدار دو متر را رعایت نمایند.

هزینه بلیط اکسپـو 2020 چقدر است؟

به راحتی می توانید بلیط های خود را به وسیله وبسایت رسمی (www.expo2020dubai.com) و اپلیکیشن موبایل Expo 2020 دبی رزرو نمایند.

بعضی گروه ها مانند بچه ها شش تا 17 ساله، دانشجویان دانشگاه (از هر موسسه آموزشی در دنیا)، بازدیدنمایندگان 60 ساله و بالاتر می توانند به صورت رایگان از نمایشگاه 2020 بازدید به عمل آورند. بچه ها زیر شش سال نیز واجد شرایط هستند اما بلیط آنها باید در محل ورودی رزرو گردد.

همه بازدیدنمایندگان، صرف نظر از واجد شرایط بود، باید برای ورود به نمایشگاه بلیط اکسپو ارائه دهند. قیمت بلیط ها از 95 درهم آغاز می گردد. بعلاوه، نمایشگاه چندین نوع بلیط را برای عموم مردم در نظر گرفته است. هزینه بلیط نمایشگاه اکسپو 202 به توضیح زیر است:

  • بلیط یک روزه استاندارد 95 درهم
  • بلیط چند روزه معتبر برای 30 روز متوالی هزینه 195 درهم
  • امکان ورود نامحدود برای کل شش ماه به قیمت 5495 درهم با بلیط فصل

بسته های ویژه برای خانواده ها، بازدیدنمایندگان تجاری و جشن های طلایی امارات متحده عربی با مزایای مختلفی ارائه می شوند که به توضیح زیر هستند:

  • بسته خانوادگی شامل دو بلیط ورود به فصل و یک بلیط اضافی فصل برای یک پرستار بچه 950 درهم
  • بستـه تجربه برتر با ورود شش ماهه نامحدود برای بازدیدنمایندگان تجاری هزینه 1،750 درهم
  • بسته جوبیلی اکسپرینس (Jubilee Experience) شامل چهار بلیط فوق العاده فصل، 30 بلیط چند روزه، 10 بلیط یک روزه به ارزش 10 هزار درهم

چگونه به نمایشگـاه اکسپو 2020 برویم؟

محل برگزاری نمایشگاه Expo 2020 در منطقه جنوبی دبی و درست در جنوب پارک سرمایه گذاری دبی (DIP) قرار گرفته است. این منطقه 438 هکتاری حدود 34 دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی (DXB) و تنها 20 دقیقه با فرودگاه بین المللی المکتوم (DWC) فاصله دارد. اول باید اقدام به رزرو هتل دبی کنید و سپس با خرید بلیط هواپیما دبی خود را به امارات برسانید.

حمل و نقل عمومی برترین گزینه است. مترو دبی و ناوگان وسیعی از اتوبوس ها و تاکسی ها در امارات متحده عربی برای تسهیل بازدید 25 میلیون نفر از نمایشگاه دنیای آماده هستند.

  • مترو:

    یک جهت اختصاصی معروف به روت 2020 (Route 2020) در خط قرمز شما را مستقیماً به ایستگاه مترو اکسپو 202 می برد.

  • اتوبوس:

    دویست و سه اتوبوس عمومی اکسپو رایدر (Expo Rider) برای بازدیدنمایندگان که از ابوظبی، العین، دبی، شارجه، عجمان، راس الخیمه و فجیره سوار می شوند، رایگان است. این اتوبوس های رنگارنگ شما را از 18 ایستگاه معین شده سوار نموده و مستقیماً در یکی از سه دروازه منطقه موضوعی نمایشگاه (پایداری، فرصت و تحرک) پیاده می نمایند.

  • تاکسی:

    به لطف یک سیستم هوشمند، تاکسی ها به طور اتوماتیک برای برطرف هر گونه تقاضا به سایت اعزام می شوند. شما می توانید استفاده از تاکسی را به راحتی به وسیله اپلیکیشن های تردد خودرو مانند دی تی سی (DTC)، کریم (Careem) و اوبر (Uber) رزرو کنید.

اگر در حال رانندگی به محل هستید، تمام جاده های اصلی به جاده اکسپو (Expo Road) اختصاصی (E77) منتهی می شوند. می تواند به راحتی علائم زرد رنگ را به سمت یکی از چهار منطقه پارکینگ دنبال کنید.

کلام آخر

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهوری، نخست وزیر امارات و حاکم دبی، وعده داده است که نمایشگاه اکسپو 2020 دنیا را شگفت زده خواهد نمود. در قلب محل برگزاری نمایشگاه الوصل پلازا قرار گرفته است که گنبد شفاف آن در میان چشمه ها، آبشارها و حیاط های نخل دار را به شدت هر بازدید نماینده ای را مجذوب خود می نماید. انتظار می رود چنین معماری بی نظیری به مقدار موضوعات اصلی این رویداد بزرگ و مهم باشند.

https://gulfnews.com/expo-2020/visit-the-expo/expo-2020-dubai-all-you-need-to-know-from-tickets-to-how-to-get-there-1.82610336

منبع: الی گشت

به "نحوه ثبت نام نمایشگاه اکسپو 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه ثبت نام نمایشگاه اکسپو 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید