مردم این استان آخر هفته منتظر سیل باشند

به گزارش وبلاگ تینتا، خبرنگاران: هواشناسی مازندران نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن سیلاب و خطر ریزش سنگ بویژه در منطقه ها غرب این استان هشدار داد.

مردم این استان آخر هفته منتظر سیل باشند

هواشناسی روز سه شنبه با صدور هشدار سطح زرد، زمان فعالیت این سامانه جوی را از اواخر وقت امروز تا بعدازظهر روز پنجشنبه بیان کرد و هشدار داد که این سامانه ناپایدار جوی با بارش باران گاهی بصورت رگباری، کاهش دما، وزش باد و احتمال وقوع رعد و برق همراه است.

هواشناسی، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی بویژه در شهرهای غرب مازندران، کاهش دید و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی را از پیامدهای منفی این سامانه جوی بیان کرد.

این اخطاریه بعلاوه بر لزوم رعایت جوانب احتیاط شهروندان در هنگام تردد جاده ای، توقف نکردن در حاشیه رودخانه ها و مسیل و سایر اقدامات پیشگیرانه تاکید نمود و از کوهنوردان نیز خواست با توجه به شرایط ناپایدار جوی، از صعود به ارتفاعات خودداری نمایند.

شرایط جوی امروز مازندران را بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی به نسبت شدید، کاهش شدت گرما و از اواخر روز با رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق است.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

آسمان مازندران در روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری، در ارتفاعات مه آلود همراه با کاهش دما، رگبار باران و وزش باد و در روز پنجشنبه نیز نیمه ابری تا ابری، در ارتفاعات مه آلود با رگبار پراکنده باران و وزش باد و از اواخر روز با کاهش ناپایداری همراه خواهد بود.

شرایط جوی مازندران از روز آدینه تا روز یکشنبه آینده نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در منطقه ها غربی گاهی با افزایش ابر پیش بینی شده است.

داده های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می دهد که ساری با ثبت دمای 37.8 و کلاردشت با 31.2 درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین منطقه ها مازندران در طی 24 ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم ترین ساعت به 32 درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این مقدار در مقایسه با روز گذشته حدود 6 درجه کاهش نشان می دهد.شرایط دریای خزر در روز جاری نیز مواج پیش بینی شده است.

منبع: توریسم آنلاین

به "مردم این استان آخر هفته منتظر سیل باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم این استان آخر هفته منتظر سیل باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید