طلسم عجیب سرخ ها در لیگ با صدرنشینی در آسیا شکست! ، حیات دوباره تیم دوست داشتنی شهر خسته!

به گزارش وبلاگ تینتا، نساجی از 4بازی لیگ 5امتیاز گرفته و آسیا را هم با چراغ سبز آغاز نموده است.

طلسم عجیب سرخ ها در لیگ با صدرنشینی در آسیا شکست! ، حیات دوباره تیم دوست داشتنی شهر خسته!

به گزارش وبلاگ تینتا آنلاین، آغاز فصل نو لیگ قهرمانان آسیا برای نساجی ایران بسیار خوب بود. تیم محبوب مازندرانی با استفاده هوشمندانه از موقعیت های گل خود، پیروز شد مومبای سیتی هند را با 2گل شکست بدهد. آنچه اما شب شیرین شهر خسته را نورانی تر کرد، توقف کاملا غیرمنتظره و باورنکردنی الهلال عربستان در برابر نوبهار ازبکستان بود. چه کسی باور می کرد تیم ازبک در خانه غول آسیا تا آخرین دقیقه از وقت های تلف شده یک بر صفر جلو باشد و نهایتا کمی پیش از سوت خاتمه داور این رجحان تاریخی را از دست بدهد؟ چنین اتفاقی رخ داد تا الهلال و نوبهار با تساوی یک-یک، هرکدام یک امتیاز بردارند و پشت سر نساجی 3امتیازی ایران قرار بگیرند؛ تیمی که در پی قهرمانی 2فصل قبل جام حذفی به لیگ قهرمانان سال جاری رسیده و حالا در ضیافت بزرگان، رؤیاهایش را زندگی می نماید.

نساجی مسیر آسیایی اش را به خوبی استارت زده اما به قول مهدی رحمتی سرمربی تیم مازنی، از این به بعد کار آنها سخت تر خواهد شد، چرا که رقبا طور دیگری به نماینده ایران نگاه می نمایند و آنها را جدی تر می گیرند، مخصوصا الهلال که رسما تبدیل به مار زخم خورده شده است. نساجی روز 11مهر دومین بازی اش را در استادیوم آزادی مقابل الهلال عربستان برگزار می نماید؛ دیداری حساس و معین نماینده که انتظار می رود سکوهای استادیوم آزادی را پر کند. اصلا جای بحث ندارد که نتیجه این بازی در معادلات صعود بسیار اثرگذار است و اگر نساجی در برابر رقیب قدرتمند خود پیروز به کسب امتیاز گردد، رسما داعیه صعود پیدا خواهد نمود.

وجه تحسین برانگیز ماجرا اما زنده شدن نساجی پس از کابوس بزرگی است که در نیمه دوم سال گذشته گریبان آنها را گرفت. سرخپوشان مازندرانی در دور برگشت لیگ بیست ودوم حتی یک پیروزی هم به دست نیاوردند و تنها در یک بازی پیروز به ثبت کلین شیت شدند. آن روزها نگرانی های عمیقی در خصوص کیفیت حضور نساجی در آسیا وجود داشت اما فعلا تیم ترمیم شده است. نساجی از 4بازی لیگی فصل نوش 5امتیاز گرفته و آسیا را هم با چراغ سبز آغاز نموده است. پس باید به تیم دوست داشتنی شهر خسته گفت: نه خسته!.

منبع: همشهری آنلاین

به "طلسم عجیب سرخ ها در لیگ با صدرنشینی در آسیا شکست! ، حیات دوباره تیم دوست داشتنی شهر خسته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم عجیب سرخ ها در لیگ با صدرنشینی در آسیا شکست! ، حیات دوباره تیم دوست داشتنی شهر خسته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید