شوک به استقلال در آستانه دربی

به گزارش وبلاگ تینتا، کوین یامگا بعد از مصدومیتی که نصیبش شد، دیدارهای پایانی لیگ برتر و بازی با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی را نیز از دست داد. او که برای درمان و مدتی استراحت کنار خانواده خود به فرانسه سفر نموده بود، با بازگشت به ایران طرفداران را امیدوار کرد تا در فینال به میدان برود و دوباره برای تیمش خوش بدرخشد.

شوک به استقلال در آستانه دربی

له گزارش ورزش سه، بازیکن تاثیرگذار فرانسوی که در روزهای گذشته به صورت اختصاصی تمریناتش را جلو برد، زیر نظر کادر پزشکی کار می نماید تا هرچه سریع تر بهبود یابد، اما شوک بزرگ به استقلالی ها وقتی وارد شد که تعیین شد یامگا شرایط حضور در تمرینات گروهی امروز را ندارد.

یامگا در تمرین امروز استقلال حتی استوک هم به پا نکرد و با کتانی ته صاف به نرم دوی پرداخت. پزشکان استقلال در کوشش هستند با فیزیوتراپی درد او را کاهش بدهند و در اختیار کادرفنی قرار بگیرد اما هنوز به شرایط خوبی نرسیده اند.

با این شرایط زمان بازگشت یامگا تعیین نیست و با توجه به فاصله کوتاه به جامانده تا ملاقات با پرسپولیس شاید این بازیکن شرایط فیکس بازی کردن در ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس را نداشته باشد. هرچند محتمل است در این صورت هم دقایقی در بازی بزرگ به میدان برود.

منبع: فرارو

به "شوک به استقلال در آستانه دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به استقلال در آستانه دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید