سپاهان برخلاف فصل قبل دیگر یک پلن ندارد

به گزارش وبلاگ تینتا، سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان تاکید نمود که زردپوشان اصفهانی برخلاف فصل گذشته فقط یک پلن را دنبال نمی نمایند.

سپاهان برخلاف فصل قبل دیگر یک پلن ندارد

حسین چرخابی در گفت وگو با وبلاگ تینتا، در ارتباط با شرایط سپاهان و کسب دو برد پیاپی در آغاز لیگ گفت: مورایس در فصل گذشته برای اولین بار مربیگری در لیگ ایران را تجربه کرد و نسبت به خیلی از مسائل اشراف کامل نداشت ولی سال جاری شرایط فرق نموده است. سپاهان در جذب بازیکن نشان داد که یک استراتژی را ترسیم نموده است و در دو بازی ابتدایی هم نتایج خوبی گرفته است.

وی ادامه داد: سپاهان مقابل تراکتور و ذوب آهن نشان داد که برخلاف فصل گذشته با یک پلن بازی نمی کند، در بازی با تراکتور دیدیم که سپاهان از توپ های بلند استفاده کرد و از نقطه ضعف تراکتور به این تیم ضربه زد و در بازی با ذوب آهن نیز اصل حملات سپاهان براساس نفوذ از کناره ها بود و به نظر می رسد که مورایس برخلاف فصل قبل یک پلن را دنبال نمی کند.

چرخابی در مورد تقابل سپاهان و استقلال در هفته سوم یادآور شد: استقلال در بازی با ملوان نسبت به بازی با صنعت نفت نمایش ضعیفی داشت و با غرور پا به زمین گذاشته بود. با توجه به شرایط میزبانی و بعلاوه شرایط فنی، شانس سپاهان را برای برد در این بازی بیشتر می دانم، مگر اینکه استقلال با یک برنامه خاص وارد زمین گردد. از طرفی اتفاقات فوتبال هم قابل پیش بینی نیست و نمی توان با قاطعیت گفت که چه تیمی برنده می گردد ولی شانس برد سپاهان بیشتر است.

منبع: همشهری آنلاین

به "سپاهان برخلاف فصل قبل دیگر یک پلن ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان برخلاف فصل قبل دیگر یک پلن ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید