بتسدا تایید کرد: دث لوپ در دنیای دیس آنرد جریان دارد

به گزارش وبلاگ تینتا، از زمانی که بازی دث لوپ (Deathloop) عرضه شد بازیکنان همواره به این فکر بودند که این بازی شوتر دوست داشتنی در دنیای دیس آنرد (Dishonored) جریان دارد. دیس آنرد نیز یکی دیگر از عناوین بسیار خوب این شرکت بوده و به همین دلیل منطقی به نظر می رسد این شرکت از آن استفاده کرده باشد. حال شرکت آرکین (Arkane) به طور رسمی تأیید کرده که دث لوپ در دنیای دیس آنرد جریان دارد.

بتسدا تایید کرد: دث لوپ در دنیای دیس آنرد جریان دارد

یکی از کارکنان شرکت آرکین به نام دینگا باکابا (Dinga Bakaba) به طور رسمی تأیید کرد که دث لوپ یکی از آینده های دنیای دیس آنرد می تواند باشد. زمانی که از او سؤال شد ارتباط این دنیا چگونه است، به این شکل پاسخ داد:

یکی از نشانه های بسیار مشخص در بازی دث لوپ، شاتگان (Shotgun) موجود در آن است. روی این شاتگان یک لوگو وجود دارد که خیلی ریز و در کنار آن قرار گرفته است. این نماد برج دونوال (Dunwall) در بازی دیس آنرد است. اگر افرادی که هر 3 بازی را تجربه کرده باشند، از دور به این ماجرا نگاه کنند، شباهت های زیادی میان آن ها می بینند. از تکنولوژی و موارد جادویی میان این دو گرفته تا طراحی کرکترهای مختلف.

در اصل شرکت آرکین در تلاش است تا عناوینی که می سازد، به نوعی نسخه تکامل یافته مورد قبلی باشند. از این رو ارتباط بسیار زیادی میان بازی های مختلف این شرکت وجود دارد. همینطور اینکه وجود این ارتباطات باعث می شود تا بازیکنان بیشتر به تجربه عناوین مختلف شرکت آرکین ترغیب شوند.

منبع: Eurogamer.net

منبع: دیجیکالا مگ

به "بتسدا تایید کرد: دث لوپ در دنیای دیس آنرد جریان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتسدا تایید کرد: دث لوپ در دنیای دیس آنرد جریان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید